بیوگرافی سعیدپانتر
 
 
 
....
بیوگرافی سعیدپانتر
ارسال شده در جمعه 24 / 7 / 1392برچسب:, - 21:19

 


نظرات شما عزیزان:

ستایش
ساعت16:41---23 مهر 1392
وبت خیلییییییی قشنگ بود.آفرین!به ویه منم سری بزن.خخخخخخخخخ
پاسخ:خواهشی میکنم گلم حتما


زی زی
ساعت15:05---19 مهر 1392
.آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’


..............……....`’•,,•’`


…...…,•’``’•,•’``’•,


…...…’•,`’•,*,•’`,•’


...……....`’•,,•’`


,•’``’•,•’``’•,


’•,`’•,*,•’`,•’


.....`’•,,•’


,•’``’•,•’``’•,


’•,`’•,*,•’`,•’


,•’``’•,•’``’•,.


’•,`’•,*,•’`,•’


.....`’•,,•......’


…...…,•’``’•,•’``’•,


…...…’•,`’•,*,•’`,•’


...……....`’•,,•’`


…..............…,•’``’•,•’``’•,


...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’


..............……....`’•,,•’`


…..............…,•’``’•,•’``’•,


...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’


..............……....`’•,,•’`


…...…,•’``’•,•’``’•,


…...…’•,`’•,*,•’`,•’


...……....`’•,,•’`


,•’``’•,•’``’•,


’•,`’•,*,•’`,•’


.....`’•,,•’


آپم و منتظر حضور گرمت





خوشحال ميشم به ديدنم بياي
پاسخ:سلام گلم چشم حتماآپت میکنم خوشحال شدم به وبم سرزدی.
پاسخ:راستی دوستان من دنباله یه نویسنده واسه وبلاگمم چون مدرسه هابازشده وقت نمیکنم هرهفته آپش کنم.اگه کسی مایل بودبامن همکاری بکنه توقسمت نظرات خصوصی بهم خبربده مرسی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده tina